Lyžařský kurz

Dne 8. 1. jsme se vydali na lyžařský kurz, který se konal na Špičáku. Nashromáždili jsme se před školou a v našem autobuse s opravdu hodně zavazadly jsme vyrazili na cestu. Ta proběhla bez sebemenších problémů až do chvíle, když jsme vystoupili a viděli jsme, jaká cesta k chatě nás čeká… Ač to byl kousek, tak se zavazadly se šlo opravdu "pěkně". Na chatě jsme si dravě rozebrali pokoje, ty se nám líbily, a až přibližně v polovině týdne lyžáku byla vidět jakási známka jejich používání (binec). Jediné co mi vadilo, byl boj o sprchy, ale když byl člověk statečný tak se dokázal probojovat k vítězství v podobě teplé vody. 


Za zmínku určitě stojí, že první den jsme vyrazili na běžky, kdo je neměl, tak šel na procházku. Za sebe musím říct, že mě mrzí, že jsme nebyli víckrát na běžeckém výletě, byla to opravdu vtipná záležitost, když jsem se snažila zvednout a stejně jsem skončila znova a znova na zemi. O pěším výletu moc nevím, ale v týdnu jsme 


si to zkusili taky, cesta na vrchol byla horší, ale zpátky už to šlo, zvlášť když všem byla zima a už se těšili do tepla. Za zmínku stojí i jídlo, bylo dobré, až na občasné výjimky jsem nebyla kvůli mému vybíravému jazýčku plně spokojena, každopádně pizza z našeho milovaného Big Applu to jistila, takže se nedá říct, že bych nějak strádala. 




Lyžování samo o sobě bylo super, každý ze zájezdu si hodnotí sám své speciální vzpomínky, ale pokrok u všech určitě nastal. Velikou zásluhu na tom měli velice trpěliví učitelé, za což jim děkuji. Když nikdo neukojil svou vášeň v pohybu, nebo měl prostě přebytečnou energii, nabízela se možnost tělocvičny. Zpravidla nás tam nebylo moc, většinou kolem 10 lidí, ovšem zábava tam byla. Cesta zpátky 14. 1. opět bezproblémová, akorát jsem ještě nechtěla domů, ale určitě se bude konat další školní akce, takže se těším už předčasně. Nakonec bych chtěla poděkovat těmto lidem: spolužákům, že na mě byli hodní, učitelům za již zmíněnou trpělivost, lidem, které jsem v celém areálu potkávala a na svahu se nabízeli k pomoci, paní zdravotnici, kuchařům, Big Applu, panu barmanovi, že mi ochotně propůjčoval hrnečky a nádobí na pokoj, a všem, kteří mi umožnili tak skvělý pobyt.



Komentáře