Rybičky48 ještě nejsou starý!


Dne 10. 3. se ve Strakonicích uskutečnil koncert Rybiček 48. Tato kapela mě zaujala nejen hudbou, ale také trefnými a vtipnými texty, které mi vždy pozvednou náladu,  a tak jsem se již potřetí vydala na jejich koncert (jeden z koncertů byl festival, ale berme, že se to počítá). Předkapelou byla kapela Imodium, což mě popravdě trochu zklamalo, protože už jsem se těšila na Pekaře, který byl předkapelou ve vimperském Calypsu a dal koncertu hned takový krásný náběch. A navíc mě i bavil a celkově se mi víc k Rybičkám hodil. Zatímco u kapely Imodium jsem se v duchu stále těšila na Rybičky a říkala si, ať už přijdou Rybičky. Chvilku jsem tedy čekala, ale čekání stálo za to Kuba Ryba, Petr Lebeda, Ondra Štorek a Breny (členové kapely)  to opravdu rozjeli a bylo to boží, já jelikož jsem se opět musela dostat do první řady, tak jsem si to užila dvojnásob. A konečně jsem chytila trsátko, což s mojí výškou je vždycky problém, stačí někdo vysoký za mnou a papa trsátko, tentokrát tam nikdo takový nebyl a tím pádem radost byla veliká. Koncert byl fakt dokonalý, zvlášť když jsem si všechny písničky mohla zpívat, pokud se tomu dá tak říkat, ale spíš ne protože druhý den mi to daly moje hlasivky velice jasně najevo. Pokud se tedy bude konat další koncert někde poblíž, tak je jasný, že tam chci. Všechny turné mají totiž něco do sebe a jsou vždy nějak unikátní a musím říct, že Správní chlapí tour se jim opravdu povedlo,
o čemž svědčí i vyprodaný koncert a jasná spokojenost diváků. Ovšem nezaručuji všem, že se jim tento styl bude líbit, přece jenom každý má svůj vkus, a tak doporučuji poslech,  než abyste se pak nudili, ale já mám jasno, tak snad příště zas (snad i opět
v první řadě J).
Pozn.: Pokud byste si chtěli tvorbu Rybiček najít, tak na youtube pod zadáním názvu kapely, opravdu doporučuji i klipy.                                  
                                                                zdroj fotky: facebooková stránka Rybiček 48

Komentáře