Uchem skrz na skrz

"Je to pravda odvěká, že šaty uši dělaj člověka." Ano správně. Původně zde má být slovo šaty. 

V dnešní době tam ale pasuje jakékoliv slovo. Lidé neustále soudí druhé podle toho, jak vypadají, co nosí, podle toho, co mají a nemají, jenže už se nezajímají o to, jací lidé doopravdy jsou. Dnes se 
s vámi podělím o můj ne zrovna růžový příběh o roztahování uší.




Určitě jste všichni už viděli aspoň někoho, kdo měl pořádně vytahané ušní lalůčky a obrovskou ďouru skrz na skrz. Já jsem byla také jednou z nich. Dokonce dvakrát v životě. S roztahováním uší jsem začala již ve svých 12 letech a to hlavně pod vlivem punku. Roztáhla jsem si uši až na 12 mm,
o čemž se tvrdí, že už to nezaroste. Obecně se říká, že zarostou díry pouze do 10 mm. Původně jsem chtěla pouhých 8 mm, ale s roztahováním uší je to jako s tetováním. Uděláte to jednou a chcete víc a víc. Propadnete tomu. Zamilujete se (uznávám, zní to úchylně, ale ti, kdo to zažili, pochopí). 


Pokud si zvětšíte ušní dírky do okolí rozpoznatelné velikosti stanete se středem narážek. Od učitelů, rodičů, spolužáků. "Tak krásná holka a tak se hyzdí!" Teď je to velkým trendem, ale před šesti lety ještě tolik nebylo, takže jste mohl být klidně jediným člověkem v okolí, který se tím pyšnil. Začaly mi chybět náušnice a nechala jsem si ouška zarůst. Jenže...

Po nějaké době vám to začne chybět. Nepřijdete si ničím zajímaví a zjistíte, že to vyjadřovalo vaši osobitost. Tak se do toho pustíte znovu. Překročíte začátečnických 12 mm a  dostanete se až na 16. Častým problémem ale je, že na to jdete moc rychle. Podle odborníků by se měl roztahovat 1 mm za 1 měsíc. Ale to je přece tak pomalé! Cpete to tam jeden milimetr za týden. Nechcete si kupovat roztahováky, protože na takovou velikost už jsou docela drahé. Obtáčíte plug/tunel amatérsky izolepou a cpete to do ucha. Najednou se to stane. Stojíte před zrcadlem a krev vám řine z ucha. Stalo se přesně to, co v žádném případě nemělo. Natrhli jste si ucho a to je jasná známka toho, že už vám nezaroste. Další problém - jste tak hloupí, že si řeknete: "To vydezinfikuju a bude to dobrý." Dáte tam menší velikost, vydezinfikujete a jdete spát. Ráno se probudíte s nateklým, zakrváceným, bolavým uchem, které vám ještě k tomu hnisá. Paráda ne?

Bolestivé a nechutné. To vás už donutí si vyndat oba tunely a uši nechat zarůst. Překvapivě ucho, které hnisalo a bylo narušené, tak po neustálém dezinfikování zarostlo úplně, ale druhé z 16 mm zanechalo stopu cca 2 mm a bohužel i to, když nosíte normální náušnice, je vidět. Navíc nemůžete nosit pecky, protože by vám propadli. Skončíte tím, že si ucho necháte úplně zašít a začnete od začátku a nikdo nepozná, že jste tunely nosili.

Moje skromná sbírka

A poučení na závěr? Pokud o roztahování uvažujete, řádně si to rozmyslete. Stát se může cokoliv, ale také nemusí. Nenechte si okolím do toho mluvit a buďte sví. 












Komentáře