4.A či 8.G aneb Návštěvník odpovídá

Plesová sezona se pomalu, ale jistě chýlí ke konci a u nás na škole se v únoru uskutečnil druhý a poslední maturitní ples. Školní období plné tance, zábavy a přehlídky úžasných šatů ukončila třída   8. G, a tak se nabízí otázka: ,,Čí byl lepší?" Protože každý kulturní zážitek je potřeba řádně vstřebat, řekla jsem si, že dám všem účastníkům nějaký ten čas, a tak vám až teď přináším rozhovor s jednou z návštěvnic obou maturitních plesů!

Zdroj: www.google.cz


Jaký průběh večera a jeho moderování bylo podle tebe lepší?
Průběh se mi více líbil u 8. G. Moderátor působil celkově příjemným dojmem a dobře nás provedl celým večerem. Na plese 4. A jsme jako třeťáci měli pomáhat, od prodeje tomboly přes podávání šerp po sezení u vstupu. To nás na značnou část večera zaměstnalo a ples byl o to kratší.

Na maturitním plese mají i maturanti svá sóla. Které předtančení a půlnoční překvapení se ti líbilo více?
Bohužel se mi nepodařilo zhlédnout předtančení 8. G, to tedy nemohu hodnotit. Co se týče půlnočního překvapení, tak mi přijde vyrovnané. Obě třídy ve vystoupení vystihly téma svého plesu a velice se jim povedlo.

K plesům patří i fotografování. Jaký fotograf podle tebe odvedl  lepší práci?
Fotografie se mi líbí více u 4. A. U 8. G měl fotograf špinavé plátno a celkově se mi fotky tolik nelíbí.

Zdroj: www.google.cz

Oba plesy se odehrávaly na jiném místě. Kde se ti s maturanty oslavoval jejich poslední rok na gymnáziu lépe?
Ples 4. A se odehrával v prostorné Cihelně, kde bylo pro každého místa dost, a na parketu jsme se nijak netlačili. 8. G zvolila stísněnější Zlatou Hvězdu, což mělo nějaké mouchy. Například na parketu bylo po chvíli docela nedýchatelno a člověk se musel jít na chvíli nadýchat vzduchu, aby mohl opět tancovat.

Byly během večera nějaké větší přestávky nebo slepá místa, která rušila celkovou atmosféru?
Myslím, že ne. Rozhodně jsem se nenudila.

Na čí ples si se těšila více a splnil tvoje očekávání?
Spíše jsem se těšila na ples 4. A, ale očekávání splnily oba plesy. Ani jeden nebyl vyloženě špatný.



Komentáře