Švýcarsko očima studentů

Určitě jste všichni zaregistrovali, že zájemci z naší školy vyrazili během Velikonočního pondělí na necelý týden do Švýcarska. Za sebe můžu říct, že to byl úžasný výlet. Navštívili jsme nespočet inspirativních míst, z nichž mě nejvíce určitě okouzlil Luzern, ochutnali všemi známé sýry a čokolády, vyjeli lanovkou až na Pilatus a samozřejmě jsme se také setkali s poměrně chladným a chvílemi arogantnějším přístupem místních obyvatel. Hodnotí ale výlet ostatní stejně jako já? Tak na to se jdeme podívat...



Jaké město tě ve Švýcarsku nejvíce zaujalo?

K. Š.: Luzern a Bern.
K. K.: Nejvíce mě zaujal Luzern.
J.M.: Luzern.

Kdyby sis mohl(a) vybrat jen jedno místo k návštěvě, byla by to čokoládovna, nebo sýrárna?

K. Š.: Čokoládovna.
K. K.: Určitě čokoládovna.
J. M.: Čokoládovna.

Jakou památku/město bys klidně z programu vyškrtnul(vyškrtla)?

K. Š.: Asi žádnou, líbilo se mi všude.
K. K.: Nejspíš Kostnici.
J. M.: Basilej, Kostnici.

Jak hodnotíš celkově výlet?

K. Š.: Až na to počasí se mi velmi líbil.
K. K.: Hned bych se tam vrátila zpátky, spousta vtipných zážitků, příjemné a krásné odreagování, které už bylo nutné. Pro mě jedna z nejhezčích zemí, kde jsem kdy byla.
J. M.: Viděli jsme spoustu zajímavých památek, výlet byl dost náročný, ale stálo to za to.

Jel(a) bys příští/přespříští rok znovu?

K. Š.: Samozřejmě, bylo to vážně super.
K. K.: Určitě, protože jsou tam i jiná místa, která stojí za to je navštívit.
J. M.: Ano.

Co říkáš na chování místních vůči turistům?

K. Š.: Myslím, že jsou na turisty celkem zvyklí, takže si nás nějak více nevšímali.
K. K.: Nevidím v tom žádný rozdíl, spíš je ani nevnímali.
J. M.: K turistům se chovají nepřátelsky až povrchně.



Komentáře