V sobotu ve škole?

Ano, čtete správně. V sobotu jsem se vážně ocitla ve školním prostředí, navíc zcela dobrovolně. Nejednalo se však o naše gymnázium, nýbrž o Karlovu univerzitu, která si pro zájemce o studium připravila informativní den a představení všech sedmnácti fakult. A to jsem si zkrátka jako maturantka nemohla nechat ujít...


Celá akce byla skvěle připravená. V posluchárně jste měli možnost shlédnout přednášky představující jednotlivé fakulty. To ale rozhodně nebylo všechno. Po budově byly v několika patrech rozmístěny stánky každé fakulty, kde jsme se mohli na cokoliv zeptat a kde jsme dostali další informace o případném studiu, o termínech přijímaček, podávání přihlášek a podobně. Osobně jsem nejvíce ocenila studentskou kavárnu, kde jsem si mohla popovídat o studiu se studenty, kteří danou fakultu, která mě zajímá, studují. Informace a jejich milý přístup byl vážně úžasný!


Když se na to tedy zpětně podívám, vůbec mi nevadilo, že jsem půlku víkendu strávila ve školním prostředí. Nyní si totiž lépe dokáži představit, jaké mě asi v budoucnu čeká studium a na co se mám nejvíce připravit. Takže pokud budete příští rok váhat, zda se na tento informační den vydat, rozhodně bych vám to doporučila.

Komentáře