Vysvědčení s úsměvem

My všichni školou povinní jsme dnes dostali učitelskou odměnu - vysvědčení. Doufám, že jste s ním byli spokojení a pokud víte, že nebylo úplně podle vašich představ - nezoufejte! V příštím pololetí se karta vašimi zásluhami jistě obrátí. Ale abych tady nedávala kázání, pojďme to brát trochu s nadhledem a zasmějme tomu, čeho se někteří studenti velice obávají.

Zdroj: www.google.cz


Otec si prohlíží vysvědčení se samými jedničkami a jeho dítě mu k tomu říká: 
,,Tati, prý jsi chtěl vidět hezké známky, tak jsem ti přinesl vysvědčení kamaráda Matěje."

,,Tak co, Péťo, jak dopadlo vysvědčení?" chce vědět maminka.
,,To je přece vedlejší, mami, hlavně že jsme zdraví."

,,No vidíš Pepíčku, když chceš," chválí babička vnuka za vysvědčení. ,,Co já bych ti za to dala? Chceš papírovou padesátikorunu, nebo raději tu krásnou kovovou?" 

,,Dej mi tu kovovou a zabal mi ji do té papírové, abych ji neztratil…"

Zdroj: www.google.cz

Honzík ukazuje otci vysvědčení: ,,Teda něco tak strašného jsem ještě neviděl….!" 
,,Já taky ne, včera jsem to našel ve tvých věcech!"

Učitel podává Pepíčkovi vysvědčení a dodává: ,,Tady máš pro jistotu ještě vizitku s telefonním číslem na linku bezpečí."

Sedí Delo s tátou u stolu. Delo mu podává vysvědčení, ten se do něj podívá, zaklepe na stůl a říká: ,,Delo, ty jsi blbý jak ten stůl."
Delo odpoví: ,,Táto, někdo klepe."

,,Zlobil se otec, když jsi mu donesl tak ošklivé vysvědčení?" vyzvídá učitel.
,,Ani moc ne, ten zub se mi už stejně viklal..."

Zdroj: www.google.cz

Komentáře