Pohádka v reálu

V dnešní době se paroduje úplně všechno. Filmy, politici v čele s prezidentem Zemanem a pozadu nezůstávají ani učitelé. Mně však tato témata přijdou příliš okoukaná, a proto je na čase přijít s něčím novým. Něčím, co tu ještě nebylo. Pohádku o Karkulce známe všichni. Ale kdo z nás si umí představit, jak by Karkulka šla za babičkou s košíkem plným chutného jídla dnes?



Karkulka znavená cestou (ušla 2 kilometry):

"Já už fakt nevím, co si jako myslí. Mám prázdniny a oni mě pošlou za babčou. A ještě mám jít pěšky. Ani ten mobil mít nemůžu. Prý: "V lese není signál ani data, Karkulko." A koho to zajímá? Třeba bych na nějakým kopečku mohla chytit wi-fi."
Náhle jí zakručí v břiše.
"No, a teď mám ještě hlad. To je úplně nejlepší kombinace. Výšlap jak na Boubín a prázdnej žaludek k tomu!"
Vůně bábovky ji však vyvede z omylu.
"No, babička už stejně nemá zuby a takovou dobrotu teda rozhodně neocení. A já mám hlad a potřebuju to víc než ona. Navíc už je poledne a jíst se má pravidelně."
Karkulka nezaváhá a z košíku vytáhne bábovku. Sedne si na nejbližší pařez a začne jíst. Náhle však zaslechne podivný zvuk.
"No, to mě podrž! Která bestie může takhle funět!"
www.google.cz

Z křoví vylézá vlk, který je celý nevrlý, neboť od rána nejedl. Karkulka s otevřenou pusou, ze které jí vypadávají kousky bábovky, kráčí k vlkovi a vyjeveně si ho prohlíží. Vlk, spatře bábovku v Karkulčiných rukou, se začne olizovat a natahovat svou obří hlavu k dívce. Ta však, neznajíc toto divné stvoření, které dosud v žádné počítačové hře neviděla, upouští košík a s křikem utíká. Vlk se vrhá na bábovku, a když konečně ucítí pocit nasycení, svalí se na zem a usíná. 



A pohádky je konec!











Komentáře