Z deníku pesimisty #3

Další měsíc je za námi a to znamená co? Ano, přesně tak! Další procházku do deníku našeho malého pesimisty. Žádné lelkování, pojďme se do toho obout.

Zdroj: Captain Alleris


BŘEZEN
6.3.2018
Deníčku, je březen, pro mě jarní měsíc a hádej co! My jedeme na lyžák. Jsem zvědav, jak to tam bude vypadat. Jen abychom místo lyží neprochodili boty. A aby toho nebylo málo, lyže máme jenom jedny! Jo, jedny lyže pro celou rodinu. To zase bude trapas, až se tam s nimi objevím....Radši bych si s sebou vzal sáňky.

www.google.cz
13.2.2018
Ach jo, už je zase po prázdninách... Jediné pořádné, které pak máme, jsou ty velikonoční, ale ty jsou stejně nanic. Mamka je nervní, nic nestíhá a kdo to odnáší - já! Nejradši bych je zrušil....ale co, nebudu předbíhat. Jsou až v dubnu a třeba to letos bude jiné. Doufám, že v květnu nám alespoň dají na pondělí ředitelská volna. Mohli by se slitovat....

www.google.cz
20.3.2018
Pomalu se blíží konec března, tak bych čekal, že konečně po dlouhé době vysvitne slunko a já budu moci vytáhnout tu krásnou novou jarní bundu, aby mě mohly všechny holky obdivovat. Jenže jsem se zmýlil. Letos, nevím proč, se počasí asi úplně pominulo. Opět, když se blýskalo na teplejší časy, nasněžilo. Já se z toho už zblázním...své zimní bundy, která přidává 10 kilo navíc, se nezbavím.

www.google.cz
26.3.2018
Tak si myslím, že letos ty Velikonoce jiné nebudou. Mamka už vytáhla barvy na vejce, takže až je začne, jako vždycky, v předstihu malovat a zdobit, bude nám smrdět celá kuchyně, protože opakované sfoukávání svíček opravdu není to pravé ořechové. Asi si pořídím plynovou masku. Letos taky pořád od taťky slyším o pomlázce. Jako kdyby mělo cenu obcházet domy, když všechny holky mi už předem řekly, že budou u babičky ve Vtelně.

www.google.cz






Komentáře